Smycken av InVisionArt


onsdag 4 november 2009

Mina Jalbum


Vet inte om ni lagt märke till mina Jalbum, som ligger som en badge i högermarginalen. De sista dagarnas intensiva arbete har gällt dem, att få det hel att fungera, och skala om bilder så de blir som jag vill ha dem. Där har jag börjat samla mina favoritbilder mest från Renderosity och de åtta åren jag var där. Ni kan kolla bilderna en och en eller köra slideshow.(lilla högersta knappen i titelraden längst upp. Tre gallerier har jag hunnit med hittills, men det kommer flera.
Nu går jag och sover middag, sjungande "Fly me to the moon"

1 kommentar:

Emelie sa...

Åhh tack vad du är snäll!
Jätte roligt att höra!

Ja jisses amalia.
Vad underbara bilder han har!
Får nog kika runt där ytterligare tror jag minsann!

Åh där ser man. Spännande! ;D

Ha en fortsatt underbar dag!
Puss & Kram

PS: VACKER bild! Wow :)