Smycken av InVisionArt


måndag 16 november 2009

Hoppas att inte i år...


Disappearing light. Jo, det är den här årstiden jag brukar ha svårt med. Går i ide när ljuset försvinner. Därför köpte jag ju en ljusterapilampa förra året och den uppsköt i alla fall vinterdeppan några månader. I år har jag dessutom en liten valp som inte accepterar en deppig matte. Så vi sätter vår lit till att dessa båda skall hålla mig upprätt i själen vintern igenom. För varje år som går blir ljus- och solhungern större. Inte så att jag vill sitta mitt i solen, nej...men ljuset, det underbara ljuset!!! Nå, jag har ju inget val, så det är bara att inte låtsas om det så länge det går. Försvinner jag från bloggen ett tag så vet ni nu varför.

1 kommentar:

Emelie sa...

Wow! Häftig bild! Väldigt abstrakt och ball!