Smycken av InVisionArt


söndag 22 november 2009

Jag MÅSTE bara fira att jag fått en liten valp!!!


Jag firar på mitt vanliga sätt genom att lotta ut fyra dubbelvikta vykort. Nu är det ju så att ingen kan ha särskilt intresse av att få en bild på min Pixie, så istället satsar vi på vintern. December är snart här och snön kanske kommer även här i sydväst. Kommer ni förresten ihåg den maffiga snöstormen 17 nov 1995? Så här kommer en vinterbild, hoppas ni gillar den.
Om ni svarar på detta inlägg, och glöm inte mailadressen, så är ni med i utlottningen.
Jag drar en vinnare om en vecka, söndag 29 nov vid middagstid.

Lycka till!!

4 kommentarer:

Marita sa...

Klart man vill vara med i denna tävling =) Kanon fina kort!
MVH Marita

kenneljackmoon@hotmail.com

Lena sa...

jag med!

Fia sa...

Hjättefint vinterkort, om vi ändå hade den snön. Skulle vara kul att vara med i tävlingen.

Krama den lilla. Fia o Farkas

Emelie sa...

Åhå! Då är det klart man ska vara med! :) Ha det så bra sålänge! Kram

emeliemakrill@hotmail.com