Smycken av InVisionArt


måndag 2 november 2009

Eftersom jag är kattlös nu...



...får jag leka med andras katter. Jag frågade Malmö-vännen Linda Kapusta, som föder upp orientaler, om jag fick leka med hennes katter. Jo då. Orientalerna är väl lite av kattvärldens supermodeller. Långa, slanka, eleganta, tycker jag. Dottern säger de ser svältfödda ut och inte snygga. Smaken är som...ja ni vet :-)
Här är i alla fall två av Lindas katter, har i hastigheten glömt deras namn. Enligt matte Linda har de bara tre intressen: Sova, sova vid elementet och sova i en hög. LOL. men låta högt kan de när de är vakna.
Lite fotomanipulation, lite målning. Visst är de vackra!!!

1 kommentar:

Emelie sa...

Ingen fara Gun! Fint av dig att kika in och säga Godnatt iaf ;)

Tråkigt att du är kattlös. Inte funderat på att skaffa någon? De är ju för härliga! :D Förutom när de är i busig ung ålder eller när de piper vid matbordet. ;)

Ha en fin kväll!
Puss & Kram