Smycken av InVisionArt


tisdag 13 september 2011

Nybadad men trött


Nåja, badet gjorde vi i förrgår. Pixie har nu 12 dagar kvar till valpningen, och verkar trött. Äter nästan ingenting, tyvärr. Jag köpte lite extra näringsrik burkmat hos veterinären, den går ner, men inget annat direkt.
Nå, jag blev ju lugnad av veterinären, men visst skulle jag vilja se henne äta med god aptit!
På promenaderna är hon i alla fall pigg och glad.
Nu måste jag erkänna att mina nattvanor kanske påverkar henne. Jag är hopplös, kommer nästan aldrig i säng före kl 3 på natten. Ofta sitter jag uppe hela natten. Är inne i en energiperiod,  gör många bilder och är allmänt  aktiv..Jag umgås då och då med lite ängsliga tankar om att något skall gå snett, men försöker stoppa undan dom. Jag är annars ingen som tar ut saker i förskott. Inte när det gäller mig, men nu är det ju min älskade lilla hund det gäller. Vill så gärna att de båda valparna kommer levande och friska till världen!
Ha en bra dag, trots regn o rusk!!

Inga kommentarer: