Smycken av InVisionArt


onsdag 14 oktober 2009

...och vinnaren är....


Grattis Monica Boman!!!
idag var det du som hade Fru Fortuna vid din sida när jag drog vinnaren till vykorten!

Tyvärr dröjde det extra länge, eftersom Internet legat nere större delen av dagen. Bredbandsbolaget berättade att det var ett massivt fel som även påverkade andra leverantörer , så ni kanske haft problem alla???

Monica var en av dem från 123MinSida som deltog i utlottningen Hon har de allra sötaste Papollon-hundar (bl.a.) på sin site Bomans Hundar

Till er som blev utan idag säger jag: Ge inte upp! Det kommer fler utlottningar i framtiden. Jag tycker det är ett kul sätt att hålla intresset för mina sidor levande, och ser det som en gåva att kunna göra saker som får andra människor att bli glada.

Hoppas du kan göra några glada genom att skicka korten Monica!

Och kom ihåg...ett leende kan också göra någon glad!

Kram till er alla som deltagit och skrivit fina saker i kommentarerna! - Gun



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Gun!

Åh,vilken glad överrasknig du ger mig! Tack så hjärtligt mycket för de underbara korten, och jag kan lova dig att de kommer att få glädja några av mina allra käraste vänner. Tack också för de fina orden om mina hundar, de är som du kanske förstår mina prinsar.

Ha en fortsatt skön höst!

Monica Boman :D