Smycken av InVisionArt


tisdag 20 oktober 2009

Lite tidigt kanske, men...


Lite märkligt att jag som bara avskyr att skicka julkort (med snailmail) skall ha huvudet fullt av planer och funderingar på att göra personliga julkort åt andra. Det skulle kunna ha som motiv ett eller flera barn, ett älsklingsdjur, eller något liknande. Undrar om det finns något intresse för det??
Man kan också tänka sig att jag gör julkort som kan passa många, lite mer neutrala när det gäller motiv alltså. Nu skulle jag vilja ha lite feedback på idén. Förslag, idéer mottages med tacksamhet. Skriv här eller till min mail: g.legler[at]gmail.com. Om en idé bär frukt kommer den naturligtvis att bli belönad med lite kort.
Den enda erfarenheten jag har av att göra julkort är sådana jag gjort till Lena, dottern, med hennes härliga katter som motiv. Visar några av dem här.



Inga kommentarer: