Smycken av InVisionArt


tisdag 1 september 2009

Tror ni jag gjorde som jag sa?


Jag menar gick och la mig? Nej...har varit uppe hela natten, gjort kattporträtt, lagat en DVDspelare som stått låst med en skiva i sedan 3 år, skruvade helt fräckt isär den, så den fungerar nu igen. Tittade på en film utan att somna. Endast mina närmaste vet vilken prestation det är. Jag är vida omtalad som den som snarkar sig genom filmer. Bland annat Harry Potter (som jag älskar). Min dotter slog på stort och bjöd in mig till VIP-salongen, och när popcornen var slut somnade jag. Lena puttade generat på mig och väste: Du kan väl sluta snarka i alla fall LOL.
Så...inför dagen är jag INTE lika pigg som den lilla raringen på bilden. Skall dessutom vara borta hela dagen. Kanske skall jag vila lite nu i alla fall.

2 kommentarer:

Lena sa...

Härlig bild!! Och att du var varken en hel film måste väl ses som någon typ av rekord :)

Marie sa...

Vilken otroligt härlig bild! Den gillar jag!!!

God tisdag!
Marie