Smycken av InVisionArt


lördag 5 september 2009

Lämnad halvfärdig


Konstnären gick...så gör också jag i detta halvt ommöblerade rum. Har flyttat bokhyllor, vilket som ni vet innebär att ta ur böcker, tvätta osv. Bara det en kraftprestation av mig. Allt detta för att flytta TVn så att jag kan komma lite närmare och ha en chans att se och höra från min sköna vilfåtölj. OM det fungerar kan jag börja använda TVn igen, och då köper jag en 37" Philips LCD.
Sakernas tillstånd nu är att alla böcker ligger i högar överallt och jag är SLUT!!! Men rent är det. Böckerna får vänta till i morgon. Nu tänker jag sjunka ner i min sköna stol med fotpall, njuta av en DVD (antennsladden för kort, får köpa en ny, för att kunna se TV) Skall titta på "Whalerider" tror jag. Risken att jag somnar är stor, men vad gör väl det när jag kan starta om skivan en annan dag :-). Tror jag berättade i ett föregående inlägg att jag lagade DVDn vid 4-tiden på natten för några dagar sedan. Den har varit obrukbar med en skiva i som fastnat, i tre år. Låt detta vara ett mått på min håg att göra något annat än sitta vid datorn LOL.
Ha en skön helg i regnet!!

Inga kommentarer: