Smycken av InVisionArt


måndag 28 september 2009

Igår gjorde jag en människa glad!


En skön känsla. Jag drog en vinnare bland dem som antagit erbjudande om utlottning av porträtt. Liksom här firade jag de första 10.000 besöken med ett porträtt av valfritt djur (eller barn)
Helena, som drog den vinnande lotten (bland över 120 intresserade) har ett antal härliga islandshästar, bland andra djur, och vill nog ha ett porträtt av en av dem Ser fram emot det, dom är så fina.
Den här hästen är inte en av hennes, bara en jag gjort från eget foto. Kan ju inte knycka bilder utan lov från hennes sida, men jag hoppas hon låter mig visa resultatet så småningom.

Har fått en egen adress till djursidan: http://www.InVisionArt.se

2 kommentarer:

Babbi sa...

Grattis till Helena! När blir nästa tävling Gunsan ;)?
Tack än en gång för Larsas härliga bild! Har den just nu på skrivbordet på jobbet:D

Redtopp sa...

Tittar in och säger grattis till Helena och lämnar en hösthälsning till dig!...*L* Bye!