Smycken av InVisionArt


fredag 25 september 2009

Förvånad och förtjust



Det har varit mycken turbulens i min InVision djurporträttsida de sista dagarna. Liksom här gick jag ut med utlottning av porträtt när jag kommit upp till 10.000 besök. Gensvaret har varit milt sagt överväldigande. Gästboken är fylld med över hundra anmälningar och full av beröm och vackra ord. Besöksantalet har på mindre än fyra dagar stigit till 13.000. Många beställningar på ingång förutom önskan att delta i utlottningen. Det visar ju att det är fördelaktigt att lägga sin sida bland andra som också är djurägare/intresserade, så som det är på 123minsida. Min hemsida har också blivit utsedd som en av exempelsidorna "för att den är väldigt snyggt gjord", det lockar ju också besökare. Jag började med tre gratis provmånader för att testa, och kommer definitivt att fortsätta som betalande medlem. Om ni klickar på hästen i högermarginalen får ni en gratis provmånad också, om det skulle låta intressant. Djur är ju inte enda kategorin, finns avdelning för Digitalfoto, Allmänna familjesidor etc. 200 designmallar att väljs på och göra om efter eget tycke.
Mig passar det perfekt.

1 kommentar:

Babbi sa...

Det förvånar mig inte att gensvaret är stort, för du är en fantastiskt duktig konstnär :)