Smycken av InVisionArt


lördag 22 augusti 2009

Uppdaterad Djurporträttsida




Jag har suttit och lagt in en del collage på min 123-sida med Djurporträtt . Något har tyvärr gått fel, jag kan inte skriva in text ovanför bilderna. Vi håller på att finna en lösning, men det har inte gått än. Eftersom många av collagen är kull-collage för Lotta på Musslans , som föder upp Norska Skogskatter, hade jag velat skriva det där, men.... gör det här istället. Visar ett av dem här, B-kullen. Ungarna är 5-6 veckor gamla. Denna är rolig att visa eftersom min dotter träffat två av ungarna, Baileys och Brunello, som vuxna. Hennes chef köpte dem och har döpt om dem till Mimmi och Musse. Visst har de vuxit till sig vackert!!

1 kommentar:

Babbi sa...

Dom är oerhört vackra missarna...fast Larsa är vackrast! Fast han har sprungit in i en vägg...han gör det med jämna mellanrum, han är ouppmärksam...och har en bula på nosen *suckar*. Det är krångligt att lägga in bild på spacet. Så bry dig inte :) Jag är bara glad att du kom ihåg min Dag. Tusen tack och många många kramar!