Smycken av InVisionArt


onsdag 26 augusti 2009

Slum


Jag har suttit och tittat tillbaka på de första bilderna jag laddade upp till mitt galleri på Renderosity. Kollade just när det var. Denna min första som jag kallade Slum, lade jag in i slutet på nov. 2001. Jag satt här och läkte efter en tandoperation, titanskruvar implantaterade i hela överkäken, och kunde inte visa mig för någon. De första veckorna efter operationen fick jag fungera utan tänder i överkäken medan tandköttet läkte. Bra tidpunkt att starta något helt nytt.
Det är roligt att se så här många år efteråt, att så många av bilderna håller att titta på än. De är ganska små i formatet jämfört med dagens bilder, men skärmen jag hade var mycket mindre än den 22" jag har idag. Det känns roligt att se dem på nytt och visa en del här.

1 kommentar:

Emelie sa...

Oj! Tack! Det värmer verkligen att höra! Tack tack tack :*
Man kan göra mycket med lite lakan ;D

Det är alltid kul att se tillbaka på gamla verk :) Det är då man ser hur mycket man utvecklas! Fin bild!

Ha en fortsatt fin kväll och kommande helg!