Smycken av InVisionArt


lördag 25 oktober 2008

Väntan


Väntan på vad? Att jag änligen skall bli trött och gå i säng? Först får jag vänta på att Simon komer in från nattlig musjakt. Det är tyst o tomt på mina vanliga Forum på nätet, trots att USA har dag nu, i varierande grad, landet är ju stort. Har inte lust o ork att göra något nyttigt. Borde förbereda för flytt till ny dator, skall gå från XP till Vista, vilket skrämmer mig en smula. Ibland känner jag mig för gammal att lära nytt, men vad sjutton....man får ju hänga med!! Den kommer inte förrän om en vecka, så jag har tid att tänka efter. Dessutom skall jag ha båda i gång i början, tills jag har allt klart på den nya. Inga avbrott i min kontakt med nätet vill jag ha. Det är min navelsträng till världen. Jag är eremit, men inte när det gäller mina kontakter med vännerna på Renderosity. Datorn och mina bilder är det vikigaste jag har, och de vänner det skaffar mig. Vi har mestadels livliga utbyten i Forum som inte är tillgängliga om man inte är medlem. dessutom kommenteras alla bilder som ligger i de Gallerier som är öppna för alla. Uppmuntrande. Nu kom Simon in, kanske skall jag göra ett försök med sängen i alla fall. God natt i så fall (kl 4.23)

1 kommentar:

Lena sa...

Oj vad många nya fina bilder, och en kommentar som inte är skriven av mig :) Grattis!