Smycken av InVisionArt


torsdag 30 oktober 2008

Min värld idag har solsken på toppen


....och lite oro i botten. LOL Idag kommer min nya dator, och jag skall gå över från mitt älskade XP till Vista. Jag har kämpat emot länge, men nu skall det faktiskt bli lite kul. Det mest kritiska är om min "arbetshäst" det gamla PaintShopPro 7.04 är Vista-kompatibelt. har läst att det skall gå bra, och hoppas. Utan det klarar jag mig bara inte. Visst använder jag Photoshop, men inte i första hand. Nå, jag skall ha båda datorerna gående jämsides, så jag har ingen större anledning att vara nervös, men lite pirrigt känns det i alla fall LOL. Får väl ta mig själv i kragen och lära mig skapa nätverk också, men ingen panik. Jag har många externa hårddiskar som blir till hjälp.

2 kommentarer:

Lena sa...

Det klarar du med hjälp av dina 2 änglalika hjälpsamma barn :) Lycka till!

InVisionArt sa...

...och lite egen insats LOL. men jag är jättetacksam för den hjälp jag vet jag får av er!!
Kram!!