Smycken av InVisionArt


tisdag 28 oktober 2008

Förändringar


Mitt liv handlar i många stycken om förändringar nu. Ny dator på gång, jag går över från min älskade XP till Vista, och har ingen aning om hur det komer att bli. För säkerhets skull kommer jag att ha båda systemen gående ett tag, en trygghet jag behöver. Andra förändringar också på gång, bl a på Renderosity. har också gått med i en ny konstsite, ArtBistro, den jag nämnde sist, och är lite tveksam hur det kommer att bli. Gjorde en bild igår, som snuddar lite vid chaos-teorin. Ni vet de där att en liten förändring på ett ställe kan skapa stora förändringar på annat håll. Vi har ingen kontroll. Ursprungshidtorien, eller den man hör talas om, är ju att en fjärils vingfladder i Amazonas i slutändan skapar ett oväder på andra sidan jorden. Så...vad händer när min slända landar på stenblocket?

Inga kommentarer: