Smycken av InVisionArt


torsdag 27 oktober 2011

Besök av dottern Lena i lördags

För att säga sig bara älska katter, så gullade hon en hel del med Pixies valpar, tyckte de var söta. Man kan ändra uppfattning. Förresten är det väl så med både djur- och människobebbar att man lätt faller för dem. Tur är väl det, de är ju så hjälplösa.

Hmmm...skall jag vara ärlig, så är mina femveckorsvalpar inte särskilt hjälplösa. De kutar omkring, jag har nyss släppt loss dem i min lägenhet. De får vara överallt utom i vardagsrummet. Där finns för många sladdar att tugga på. Resten av lägenheten är nu valpsäkrad.

Lena lärde dem att njuta av att tugga på fingrar, något som de hänger sig åt med stor frenesi. :-(
Lena tog också ett helt underbart kort av Viktor, som har fått bli mitt huvudfoto i annonserna jag lagt ut nu. Jag letar ju efter ett nytt hem till honom. Om tre veckor har han ju åldern inne för att flytta, men jag ser nog helst att han väntar till han är nio veckor.

Förresten är det ju inte alls säkert att den rätta köparen dyker upp på länge. Jag är hellre beredd att behålla honom över tiden än att sälja honom till första intresserade köpare. Såklart jag vill att min lille älskling skall få komma till bästa möjliga hem.
Kors, klockan har sprungit iväg till halv två igen. Samma procedur varje natt
(Same procedure as last year James :-)
Önskar er alla en fortsatt god sömn!!

Inga kommentarer: