Smycken av InVisionArt


torsdag 18 mars 2010

Vem vill hjälpa min Vårfé göra sitt jobb?


Jag lottar ut fyra dubbelvikta vykort av min Vårfe för att bereda vägen för henne.
Var ute på promenad med Pixie alldeles nyss och tycker de lortiga snöbergen ser ganska deprimerande ut. Hoppas hon kan fixa lite ljummet vårregn så naturen blir fräsch och redo för små gröna ting.
Svara på detta inlägget om du vill vara med om utlottningen. Glöm inte din mailadress så jag kan meddela om du vinner. Jag drar en slumpmässig vinnare om en vecka, torsdag 25 mars.
Lite roligt för mig också att se vem som besöker min blogg :-)

Här är det grått och dimmigt, ute som inne. Sol och värme PLEASE!!

7 kommentarer:

Lena sa...

Å det är min favorit-fé. Hon sitter här på jobbet på väggen och tittar på mig varje dag. Jag behöver inte vara med i utlottningen :) ville bara säga att jag tycker hon är så fin!

Kram

InVisionArt sa...

Tack min allra käraste dotter!! Kram

Bararesor sa...

En vårfé skulle inte vara dumt att skicka ut för att skynda på våren.Vacker bild som vanligt.
Här är dimmigt och grått, men av någon underlig anledning gillar jag dimma. Känns omslutande på något gôtt sätt. Idag har jag varit i Seglora. Fick tagit ett par dimbilder. Bor inte du i de krokarna?
kram barbro
om...barbro.erdei@live.se

Hanna sa...

Den var så fin, älskar feér.
Är Lenas nya arbetskompis.

Anonym sa...

Hej!

Trevlig ide, våren behöver all hjälp den kan få.
Jag är gärna med i utlottningen.

Sandra sa...

Så fina klart man vill ha dem!

Bobby sa...

Hej! Jag är gjärna med i utlottningen om det går!
Mvh/Bobby bobbylane1@hotmail.com