Smycken av InVisionArt


tisdag 27 januari 2009

Att komma tillbaka från drömlandet


....är inte så lätt, i alla fall inte om man satt uppe till 3 på morgonen, och sedan tog en sömntablett, som jag gjorde. Måste hitta rätt dygnsrytm igen!! Jag sover på dagen o är uppe på natten. Nu när det börjar gå mot vår vill jag ju följa det begynnande ljuset! Tycks alltid vara mörkt ute när jag är vaken :-( Nåja, nu är jag ju vaken och det börjar ljusna ute, sömnpillan gjorde kanske nytta ändå. Satt i natt och gjorde en hårddisk-spegling, nu när jag äntligen är fri från virus och datorn verkar sköta sig bra. Min utomordentligt kloka dotter sa att jag kunde låta datorn sköta det i fred, att jag inte behövde vara vaken och titta på....men jag litar snart inte på något när det gäller datorer. Denna sista månad av elände har satt sina spår i förtroendekapitalet, om jag får säga så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är jobbigt när det blir så där, det är lätt hänt att man vänder på dygnet och sover på dagarna och är vaken på nätterna.