Smycken av InVisionArt


söndag 1 februari 2009

Den lilla bäcken "hemmavid"


Jag har varit alldeles slut efter alla datorproblem, så det har inte blivit något bloggat på ett par dagar. Nu verkar allt ha fixat sig, min Vistadator funkar, och min gamla XP har fått flytta in i sovrummet. inte stor ide att sälja den nu, när nya datorer blir billigare o billigare. Bättre då att ha den som en reserv, och kul att ha om det kommer barn på besök.
Denna månad har vi landskap som tema på Renderositys 2D forum, så jag börjar med en liten höstmålning från skogen och bäcken, bara 5 min från mitt hus. jag har varit otroligt slö med promenerandet i vinter, brevlådan, soprummet och till affären då och då. Resten av tiden har jag slitit mitt hår över virus, maskar o trojaner, som inte är något trevligt sällskap. Mer eremit än någonsin alltså :-) Hoppas bli lite flitigare här i bloggen nu!


Zooma i för att se den större!

1 kommentar:

Lena sa...

Härlig bild! Ut å promenera med dig! Själv skall jag gå ut om några timmar, missade att gå ut före frukosten då jag sov ända till 7... sent för att vara mig.