Smycken av InVisionArt


måndag 12 januari 2009

Livet går vidare


När jag väl bestämt mig för att formattera om datorn har den där ivern att "fixa" allt försvunnit, och ett slags lugn har lägrat sig över mig. Har suttit och sorterat, slängt och sparat allt som jag kommer att behöva på externa diskar. Egentligen har jag inte bråttom, min gamla XP dator fungerar bra under tiden jag fixar allt som skall göras efter formatteringen (min laptop också), installera och registrera och ordna allt som jag vill ha det. Jag välsignar den starka impulsen jag fick innan Jul, att inte annonsera ut min gamla dator. Nu blir den min kontakt med världen ett tag. Sen får vi se. Å ena sidan tar den plats, å andra sidan får jag väl inte så mycket för den, även om det är en bra burk (2Ghz). Ställer nog undan den för att ha den som försäkring vid kommande missöden (joo då, de kommer säkert, jag litar inte på Vista!! Inte på mig själv heller LOL). Skärmen däremot, kan jag nog sälja. Den är inte så gammal, garantin är kvar och den är bra. 19" LG Flatron Ultraslim med två utgångar. Som det nu är ser min arbetsplats ganska belamrad ut.

Inga kommentarer: