Smycken av InVisionArt


söndag 6 mars 2011

En till med "cigarr"


Orkar bara lägga in en Pixiebild till idag. Visst ser det ut som om hon har en cigarr hängande i mungipan .-)
Sååå trött idag efter att ha varit på bröllop igår. Man skulle inte tro att jag bara drack mineralvatten, men så är det...känner mig bakfull i alla fall. Billig tant!! Troligtvis är det så att eremiten Gun blev helt utslagen efter att ha minglat med 60 pers under många timmar, kände mig helt lost. Men fint var det med brudparet, och roligt att möta vänner jag inte sett på åratal. Var borta från 9 på morronen till 9 på kvällen. Pixie klarade sig galant hos min snälla grannne.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Vad kul att du hade det roligt... men du vi glömde ju att fixa skorna... hur löste det sig?

Pixie=Churchill

Ha det bra, ta det lugnt och vila ut!

Älskar dig!

Kati