Smycken av InVisionArt


söndag 27 mars 2011

Den där minen...


 ..som är så talande. Hör du matte, nu har du suttit alldeles för länge vid datorn. Bry dig lite om mig nu!
Jag har beställt ett tryck av mitt senaste Pixieporträtt printat på canvas från Grimbergstryck. Jag har registrerat mig på Let's Deal, och får trevliga rabatterbjudanden i mailboxen varje dag. Denna gången fick jag ett tryck som skulle kostat 435 kr för bara 175 kr. Bra.
Anmäl er ni också, kostar inget och passar det inte finns ju den utmärkta papperskorgen  Let's deal
Jag har bara nålat upp trycket provisoriskt, får köpa spännram till.  55x45 cm stort är det, och jag tror hon skall få hänga där ovanför TVn

Får inte glömma: I förrgår såg jag det första vårtecknet här i Rävlanda.

3 kommentarer:

Kati sa...

Snygg vovve ocg "brutta" till vänster i bild.

Skönhetsömn...det behöver du inte... du är vacker som bara den!

Love!Kati

Lena sa...

Ja se det snöar, ja se det snöar, det var väl roligt, hurra... NOT!! Jag vill också se vårtecken! Har inte sett en endaste lite blomma än, och nu är det snö igen. BLÄ!! Pixie ser inte särskilt nöjd ut.

ღ ℬabbi sa...

Det var verkligen billigt! Hon är så söt hundrackaren :) Här finns också snödroppar och krokus...men våren känns seg. I förrgår vräkte det ner snö :( Ha en go helg. Kramen