Smycken av InVisionArt


måndag 24 november 2008

It is a Big Big World out there


Lite trött idag efter en hel helg på kurs. jag lägger därför in dagens bild på Renderosity. Med titeln menar jag inte bara den lilla kattungens syn på Stora Världen, utan också min, eftersom min helgkurs var en grundutbildning i Reiki. Det är ju en form av energihealing, och det förutsätter att man, som jag nästan alltid gjort, vet att världen är så mycket mer än vad vi ser hör och upplever med våra fem sinnen. Att vi egentligen är energivarelser som finns i en oändlig värld av olika energier som vi reagerar på med andra sinnen än de fem vanliga. Helgen var givande och stimulerande, och jag tänker använda mig av mina nya energier tll självhealing på min lite skröpliga kropp, men vi fick även lära att behandla andra.

Inga kommentarer: