Smycken av InVisionArt


tisdag 24 maj 2011

Utlottning på Djurporträttsidan


 Efter påsk lottade jag ut ett gratisporträtt på  djursidan. Fick stor respons,och vinnaren Annica ville jag skule göra ett porträtt på hennes Chihuahua

 Jag känner mig verkligen lite skuldmedveten över att ha skött min blogg så uselt sista tiden. Och inte har jag kommenterat heller.
Här i mitt vardagliga liv händer inte mycket. Jag tar sköna promenader med Pixie, tre gånger om dagen. En sån himmelens tur jag har henne, i annat fall hade jag suttit på rumpan framför datorn hela dagarna. jag är fullständigt uppslukad av att skapa bilder nu, blir mest en om dagen, och postar på Renderosity. Har hittat nya program att lära mig, det är spännande. Öva, öva och öva. Inspirationen flödar, det beror väl på att jag ser så mycket fint som andra gör. Sedan deltar jag i tävlingar, och lyckas alltid hamna på en andra plats, vilket inte är dåligt alls, men ibland inte ger någon utdelning, men för mig är det själva utmaningen som är huvudsaken.

 So Yong, So innocent

woman, nude prints
Closeness

 Jag lägger upp några av bilderna jag gjort på sistone. Alltid dövar det samvetet 
 lite.

Flying together


Properly boxed in


Ha det bra till nästa gång!

3 kommentarer:

Kati sa...

Vackert Gun... kul att du är inspirerad och kreativiteten flödar... det är härligt!

Kram!

Kati

Lena sa...

Vad fint vinnarporträttet blev!! Kram

Anonym sa...

Jag har väl skrivit det förr att du gör fina bilder.