Smycken av InVisionArt


lördag 26 februari 2011

Pixie hälsar God afton!

För några dagar sen köpte jag en ny kamera, även om min 1½ år gamla IXUS 980IS är alldeles utmärkt. Hmmm...impulsköp, får väl lägga ut den gamla på Blocket.
Den nya är mindre, ligger bättre i jeansfickan mm. Min kära dotter garvar åt att mamma köper en kamera för att den är liten o söt :-)
I alla fall är jag helnöjd. Naturligt testade jag den på Pixie,  och fick ett ganska fint foto av henne (+ ett otal som går i trashen)
 Vi säger God Natt nu...sov gott!

3 kommentarer:

Kati sa...

Hej du... grattis till din nya manick...antar att vi alla kommer att träffa den nya "leksaken" i eftermiddag.

Kati

ღ ℬabbi sa...

Grattis till kameran...min är också en IXUS. Jag köpte en mobil förra året för att den var råååsa..inget annat! :) Kramen..

Lena sa...

En väldigt fin bild på en väldigt väluppfostrad hund! Kul att hon var med igår och inte fick tokspel på alla människor hon aldrig träffat tidigare! Kram