Smycken av InVisionArt


onsdag 22 december 2010

Frosten nyper i näsan


Denna bild som jag gjorde redan 2001, innebar starten till ett intensivt bildskapande till mitt Renderosity-galleri (som nu innehåller ung. 1500 bilder).
Tänk er...jag satt isolerad inne efter ett titanimplantat i hela överkäken, alltså tandlös under läkningsprocessen. Var ju tvungen att hitta på något för att bryta isoleringen. Annars kanske jag inte vågat sända ut bilder online.
Var väldigt aktiv under 8 år eller så, en härlig tid med mycken positiv respons.
Sen började bloggtiden och min Djurporträttsite, så jag kunde inte ha alltför många järn i elden :-)
Ha det bra i kylan!!

2 kommentarer:

Kati sa...

God Jul älskade svärmor!

Vá kul att du är tillbaka på bloggen....

Kati

annegu sa...

et alldeles nydelig og sart billede helt etter min smak. du er dyktig og fint du er tilbake på bloggen. har tittat etter deg mange ganger. Godt Nyttår til deg. mvh anne